Panama- Costa Rica

28 augustus 2017 - Doorn, Nederland

Ola, hier eindelijk weer eens een berichtje via Deb haar Reisblog!!!

Het is bijna weer zover. Aanstaande vrijdag vertrekt het vliegtuig richting Panama. En misschien toch ook maar Costa Rica (als je er dan toch bent! :-)
... voor diegene die het weer leuk vinden om mijn site te volgen...

Op 1 september vertrekt het vliegtuig richting Atlanta voor een tussenstop en binnen 2 uur vliegt deze weer verder naar Panama. "Panama- City". Daar komen we s'avonds aan rond half tien! (lokale tijd) Daar vertoeven in een super-de-luxe hotel aan het Panama kanaal voor 2 dagen.
Er is wel een tijd verschil. Deze keer loop ik niet vooruit in de tijd zoals meestal het geval is met mijn reizen vooral door Azie, maar ga ik eens achterlopen. Dit is nu 7 uur vroeger!

Verder eigenlijk helemaal niets voorbereid. Dus het word allemaal even afwachten wat te zien en te beleven daar. Geen plannen geen voorbereidingen. Alleen de reis ernaar toe en weer terug. Op 6 oktober hoop ik dat we weer veilig landen in het kikkerlandje om de herfst weer te mogen beleven! :-( en weer volop te mogen werken. Jippie, wat een heerlijk vooruitzicht is dat.

Lieve groetjes en voor diegene die ik nog even zie voor vertrek tot gauw en anders via de reislogger mails! Zoals de meeste merken ben ik overgestapt van Waarbenjij.nu naar Reislogger.nl. Ik hoor hier positieve verhalen over dus heb besloten deze te behouden.

Veel plezier met mijn site te lezen, fotootjes te kijken of gewoon even door te bladeren. Doe ermee wat je wilt. Je mag over mijn schouders mee kijken. Hoe leuk is dat?

Lieve backpackgroet,
Debpacker xxx
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Françoise:
    28 augustus 2017
    Voor vrijdag wens ik je een goede reis. ✈
    Geniet ervan (maar dat is voor jouw geen probleem). Met plezier zal ik je reisblog lezen...

Groetjes Françoise
  2. Simone:
    29 augustus 2017
    Hoop dat jullie weer een fantastische reis hebben!!Benieuwd naar al jullie avonturen!!!Wij houden jullie huisje in de gaten!Veel liefs koos en Simone xxx
  3. Ouwegie:
    29 augustus 2017
    Lieve luitjes, ik wens jullie een hele fijne reis en vooral veel ontdekken . Knuffels
  4. Norma:
    29 augustus 2017
    Goede vlucht en veel reisplezier
  5. Ellie en Cok Verhoef:
    29 augustus 2017
    We verheugen ons weer op jullie verhalen. Geniet van Midden Amerika.
    Groetjes Ellie en Cok
  6. Inge Stigter:
    29 augustus 2017
    Een hele mooie reis voor jullie , geniet ervan en ben benieuwd naar de foto's en verhalen!
  7. Faas:
    29 augustus 2017
    ik wens jullie heel veel reisplezier en genot
  8. Frans en Alie:
    29 augustus 2017
    Veel genieten ....en voorzichtig.
    We blijven jl volgen. Dikkkuzzzz@
  9. Denny:
    29 augustus 2017
    Hey Deb ,is het alweer bijna zover.Het wordt vast weer een mooie reis.Geniet ervan samen met John. Hg x Denny
  10. Mv'tje:
    29 augustus 2017
    He dv, heel veel plezier en lekker genieten...Gaat vast lukken!! Ik zal weer uitkijken naar je verhalen!!! Spreek je nog!! Dikke knuffels...XxX
  11. Henk Diemers:
    29 augustus 2017
    wij wensen jullie een fantastische reis!!!!!!!
  12. Tantetje en Oompje:
    29 augustus 2017
    Voor de zo veelste keer hele fijne goede en veilige VAKANTIE Lieverds
    Gaan je weer volgen XXXXXXX
  13. John B:
    Kus hou van jullie
    Veel plezier
  14. Harrië:
    30 augustus 2017
    Geniet van jullie prachtige reis en heel veel plezier.
    Leuk om jullie avonturen te volgen. Xxx
  15. Riet weers:
    30 augustus 2017
    hoi schatjes wens jullie weer een te gekke vakantie Deb vergeet je avondjurk niet mee te nemen. Veel genieten liefs riet
  16. Sandra:
    1 september 2017
    Hoi lieffies,hele goed reis en geniet ervan .leuk om jullie verhalen weer te lezen hier.
    dikke kusss San en Jan
  17. Krekel:
    3 september 2017
    Heel veel plezier en pas goed op jezelf en natuurlijk op elkaar groetjes Jaap
  18. Henk enDiny:
    3 september 2017
    Henk had John al gebeld om jullie een fijne reis te wensen maar je begrijpt dat het van ons allebei is groetjes Diny